Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

Βραβείο Αγάπης για το Παιδί

Ήθελα να μοιραστώ μαζί σας το Βραβείο Αγάπης για το Παιδί που μου χάρισε Το Χαμομηλάκι, ένα αξιόλογο ιστολόγιο με θέμα το Παιδί και την προστασία του, και το ευχαριστώ θερμά για το βραβείο παρόλο που το δικό μου ιστολόγιο δεν έχει θέμα το παιδί.

Νομίζω τα βραβεία τελικά αποτελούν ένα όμορφο μέσο για την διάδοση των ιστολογίων στο διαδίκτυο. Και όταν τα ιστολόγια ασχολούνται με σοβαρά θέματα όπως Το Χαμομηλάκι που μιλάει για την προστασία του παιδιού, τότε αυτά τα βραβεία αποκτούν ένα ιδιαίτερο νόημα.

hamomilaki

 

Λοιπόν, οι κανόνες απονομής του Βραβείου Αγάπης για το Παιδί ειναι οι εξής:

  • Το ιστολόγιο να έχει θέμα το Παιδί και ότι αφορά Αυτό. Ο ιδιοκτήτης του ιστολογίου να έχει αναδείξει μια πράξη, ένα γεγονός υποστήριξης των παιδιών. Το ιστολόγιο να προβάλει την Αγάπη ως το μόνο μέσο για την καλυτέρευση του κόσμου που ζούμε.
  • Να τοποθετήσουν οι αποδέκτες το βραβείο στο blog τους
  • Να το χαρίσουν επίσης σε άλλες ιστοσελίδες που ασχολούνται με το Παιδί.
  • Να βάλουν συνδέσμους στα ιστολόγια που θα το χαρίσουν.
  • Να το ανακοινώσουν στα blogs που το χάρισαν.

Επειδή δυστυχώς δεν γνωρίζω πολλά ιστολόγια με θέμα το παιδί, θα χαρίσω το βραβείο και σε ιστολογια μαγειρικής με τα οποία γνωριστηκαμε πρόσφατα με την ελπίδα ότι το βραβείο θα διαδοθεί και σε άλλα αξιόλογα ιστολόγια όπως το Χαμομηλάκι.

Ετσι λοιπόν χαρίζω το βραβείο:

  1. στον Πατέρα, που πρόσφατα μας επισκέφτηκε και του ευχόμαστε Καλή Χρονιά
  2. στην Γεύση Ελευθερίας
  3. στο Θεία πεινάω!!
  4. στα Μανιτάρια
  5. στις Συνταγές της καρδιάς
  6. στο Άρωμα βανίλιας
  7. στους Δυό μας στην κουζίνα
  8. στο Γλυκό από σπίτι
  9. στο Κόκκινο πιπέρι
  10. στο Γαστεροπλήξ

6 comentários:

  1. αν κρίνω από τις αναμνήσεις που έχω ως παιδί, η μαγειρική και ο χρόνος που πέρασα με γιαγιάδες, μαμά και θείες στην κουζίνα ήταν οι ωραιότερες της ζωής μου, όπως και όλοι νομίζω έχουμε συνδέσει τις γευστικές απολαύσεις με την αγάπη των ανθρώπων που μαγείρευαν για εμάς, και όχι μόνο ως παιδιά, οπότε αν και μαγειρικά μπλογκς, έμεσσα ασχολούμαστε και με τα παιδιά, ευχαριστώ που με σκέφτηκες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Adriana σε ευχαριστούμε πολύ που μας τιμάς με αυτό το βραβείο!
    Η αλήθεια είναι ότι ούτε το δικό μας blog έχει θέμα το παιδί, έμμεσα όπως λέει και η Γαστεροπλήξ ασχολούμαστε με αυτό, όμως πιστεύω ότι και η μαγειρική είναι μια πράξη αγάπης και προσφοράς!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μολις παρελαβα το βραβειο σου και σ ευχαριστω θερμα που με θυμηθηκες!!!!! συμφωνω με τη γαστεροπλιξ, οντως η κουζινα και η μυρωδιες της ηταν παντα ο αγαπημενος μου χωρος ως παιδι, οπως αλλοστε και των παιδιων μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνατε να μου χαρίσετε το βραβείο. Ολη μου τη ζωή ασχολούμε με τα παιδιά! Μικρά αλλά και μεγάλα παιδιά όλα έχουν την ανάγκη μας.
    Φιλιά ,θα τα ξαναπούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ και πάλι για τούτο το βραβείο. Εκανα με την σειρά μου ότι καλύτερο μπορούσα, με τα λίγα που γνωρίζω και με τα όσα προλαβαίνω να διαβάσω στην blogsfaira.
    Καλημέρα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αντριανα σε ευχαριστω και πάλι που μας σκέφτηκες..να σαι καλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails