Κυριακή 12 Απριλίου 2009

8 comentários:

  1. Καλησπέρα, ψάχνοντας βρήκα το blog σου, και σκέφτηκα ότι εσύ θα ξέρεις, θέλω να φτιάξω Pão de Queijo, υπάρχει πουθενά που μπορώ να βρω στην Ελλάδα povilho doce? Κάθε φορά που σκέφτομαι βραζιλιάνικες συνταγές απογοητεύομαι γιατί στην Ελλάδα μου φαίνεται αδύνατο να βρω τα υλικά. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα Bethania και ευχαριστω για την επίσκεψη.
    An μενεις Αθηνα, υπαρχει ενα μαγαζι στην Καλλιθέα που πουλαει βραζιλιάνικα προϊοντα. Εχει ενα site γραμμένο στα βραζιλιάνικα: http://www.madeinbrazil.gr/
    Το μαγαζί βρισκεται στην Δημητρακοπούλου, 101
    (http://www.madeinbrazil.gr/Mapa.jpg)
    Εγω ακομα δεν το εχω επισκεφτει, αλλά συγγενεις μου εχουν ψωνίσει από κει. Εχουν διαφορα ωραια προιοντα που δεν τα βρισκουμε εδω στην Ελλαδα και τα φερνουν από Βραζίλια. Μαλιστα για pão de queijo, πρέπει να εχει και ετοιμα πακέτα για να φτιαχνεις. Αν και θα πρότεινα να ακολουθησεις τον παραδοσιακό τρόπο, βαζοντας εσυ τα υλικά :-)

    Tο pão de queijo ειναι από τα αγαπημενα μου!!!
    Εχεις καποια σχεση με Βραζιλια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. bom dia :)
    ψαχνοντας πορτογαλικες συνταγες γλυστρισα στο blog σου και πολυ χαρηκα.
    εμεινα 2 χρονια Πορτογαλια απο το 2000 και μου αρεσαν αρκετα φαγητα τους και γλυκα. Εμενα στο Paco d Arcus , αλλα η δουλεια μου ηταν στο Restelo.
    θυμαμαι γευσεις, αλλα δεν θυμαμαι ονομασιες των πιατων.
    Muitos beizos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ για την απάντηση, μένω Αθήνα αλλά αρκετά μακριά από Καλλιθέα, Αγία Παρασκευή, κρίμα που δεν το ήξερα παλαιότερα γιατί δούλευα για πολύ καιρό στο Π. Φάληρο.
    Σχέση με Βραζιλία οικογενειακή δεν έχω, έχω όμως πολλούς καλούς φίλους e um grande amor para muitas coisas brasileiras.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. επιτελους!!!!! ένας καλός άνθρωπος ανέβασε τις αγαπημένες μας συνταγές ( στα ελληνικά - για εμάς που τα μιλάμε σπαστά.... )
    brasiiiilllll!!!!!!!que delicia!!!!!
    ευχαριστούμε!!!! :))))))
    keep up the good work!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστω joana για τα καλα σου λόγια και καλώς ηρθες στο blog μου.
    Ακομα εχω πολλή δουλεια να κάνω σε αυτο το blog, πολυ λιγες ειναι οι συνταγές για την ωρα, αλλα ελπιζω σιγα σιγα να τα καταφερω.
    Εχω και ενα αντιστοιχο blog στα Πορτογαλικά όπου βαζω και ελληνικες συνταγές.
    Beijos, tenha uma bom final de semana!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλησπερα ! Πολθ ωραιο και ιδιαιτερο το blog σας. Χαρηκα που βρηκα informacoes για τα βραζιλιανικα προιοντα και αγαπημενες συνταγες...ευχαριστω και καλη συνεχεια ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου, Αντριάνα! Πώς θα μπορούσα να σου στείλω ένα μέιλ; Δεν είμαι εξοικειωμένη με τα μπλογκ!
    Ευχαριστώ πολύ!
    Ευγενία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails