Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

Πίτα στο μπλέντερ

Υλικά

Ζύμη

3 αυγά

1 φλυτζάνι σπορέλαιο

2 φλυτζάνια γάλα

2 φλυτζάνια αλεύρι

αλάτι

1 κουταλιά της σούπας μπεϊκιν πάουντερ

λίγο τυρί τριμμένο


Γέμιση

Υλικά της αρεσκείας σας, για παράδειγμα:

  • κοτόπουλο μαγειρεμένο, αρακάς, καλαμπόκι.

  • ζαμπόν, τυρί

  • λουκάνικα Φρανκφούρτης και ανάμικτα λαχανικά

Οδηγίες

Ζύμη

Χτυπάμε όλα τα υλικά της ζύμης στο μπλέντερ.

Βουτυρώνουμε ένα πυρεξ, και ρίχνουμε τη μισή ζύμη πρώτα, μετά προσθέτουμε τη  γέμιση και στην συνέχεια καλύπτουμε με το υπόλοιπο της ζύμης.

Ψήνουμε σε μέτριο προθερμασμένο φούρνο.


Γέμιση

Ανακατεύουμε καλά τα υλικά της γέμισης που εχουμε επιλέξει και αλατοπιπερώνουμε αν χρειάζεται.

3 comentários:

  1. Γεια σου Αντριάννα! Φαίνεται πολύ ωραία και εύκολη η συνταγή σου! Πόσο ύψος στο ταψί φτάνει συνολικά πριν ψηθεί? Φιλιά από Ν Αφρική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα Αγγελική,
    Εγω την εφτιαξα χτες σε ενα στρογγυλό πυρεξ διαμέτρου 22cm, και στο ύψος μου βγήκε περίπου 3-4cm. Μετά στο ψήσιμο φουσκώνει. Είχα βάλει γεμιση με λουκάνικα Φρανκφούρτης και ανάμικτα λαχανικά.
    Συγχαρητηρια για το blog σου, αυτες τις μερες το ανακάλυψα και θα το προσθέσω στην λίστα ιστολογιών μου.
    Φιλιά, Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση! Θα το φτιάξω και θα σου πω εντυπώσεις!
    Εγώ σου έρχομαι από καιρό και μαθαίνω Βραζιλιάνικες συνταγές! Έφτιαξα και το ρυζόγαλο με την καρύδα και μου άρεσε πολύ! Θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails