Κυριακή 14 Μαρτίου 2010

Μους φράουλα

Υλικά

3 φλυτζάνια γάλα

4 κουταλιές της σούπας κορν φλαουρ

1 κουταλιά της σούπας ζάχαρη

1 φακελάκι ζελατίνης σε σκόνη (χωρίς γεύση)

1/2 κιλό φράουλες

3 κουταλιές της σούπας κονιακ

2 ασπράδια αυγών σε μαρέγκα

Οδηγίες

Βάζουμε στην φωτιά το γάλα, το κορν φλαουρ και τη μισή ζάχαρη, ανακατεύοντας συνεχώς μέχρι να πήξει.

Καταβάζουμε από τη φωτιά και προσθέτουμε τη ζελατίνη, αφού πρώτα την έχουμε διαλύσει σε 5 κουταλιές της σούπας νερό. Προσθέτουμε τις φράουλες πολτοποιημένες μαζί με το κονιακ. Το αφήνουμε στην άκρη

Χτυπάμε τα ασπράδια σε μαρέγκα μαζί με την υπόλοιπη ζάχαρη. Προσθέτουμε την μαρέγκα στο μίγμα σιγά σιγά και ανακατεύοντας καλά.

Ρίχνουμε τη μους σε ενα ταψί και τη βάζουμε στο ψυγείο για 3 ώρες.

Μπορούμε να σερβίρουμε με σαντιγύ

5 comentários:

  1. Υπέροχη συνταγή. Και μιας και οι φρέσκες φράουλες εμφανίστηκαν στην αγορά μπαίνει στα υπόψιν. Καλή εβδομάδα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποτ6έ μου δεν έχω φτιάξει μους φράουλα. Φαίνεται εύκολο, θα το δοκιμάσω! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σούπερ ακούγεται η συνταγή σου, οι φραουλίτσες είναι πάντα αγαπημένες!!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καθώς οι πρώτες φράουλες που πήρα ήταν παντελώς άνοστες ίσως μια μους να έσωζε την κατάσταση. Απλώς τις έβαλα με ζάχαρη και λίγο λικέρ για να τις κάνω φρουτοσαλάτα.
    Την άλλη φορά, θα δοκιμάσω την συνταγή σου μάλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τρελλαίνομαι για μους φράουλας και παρόλα αυτά δεν έχω φτιάξει ποτέ μου.....
    Θα δοκιμάσω την δική σου με τις πρώτες φράουλες που θα μου πέσουν στα χέρια.
    Καλη σου μέρα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails