Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Κρεμώδες κεϊκ

Υλικά

Ζύμη

3 φλυτζάνια αλεύρι

1 γεμάτη κουταλιά της σούπας μπεϊκιν παουντερ

1 αυγό

1 1/2 φλυτζάνι ζάχαρη

100 γρ βούτυρο

Κρέμα

1 κουτί ζαχαρούχο γάλα

1 κουτί γάλα (ίδια ποσότητα με το ζαχαρούχο)

1 κουταλιά της σούπας αλεύρι

1 κουταλιά της σούπας βούτυρο

1 κουτί κρέμα γάλακτος

2 κρόκοι αυγών

βανίλια


Οδηγίες

Ζύμη

Σε ενα μπολ, βάζουμε το αλεύρι, το μπεϊκιν πάουντερ, τη ζάχαρη και ανακατεύουμε καλά. Προσθέτουμε το αυγό και το βούτυρο και ανακατεύουμε πολύ καλά. Τρίβουμε με τα χέρια τη ζύμη καλά, πρέπει να μείνει σαν ψίχουλα. Την αφήνουμε στην άκρη για να ετοιμάσουμε την κρέμα.

Κρέμα

Σε μια κατσαρόλα, βάζουμε το γάλα, το ζαχαρούχο γάλα, το αλεύρι και το βούτυρο. Το βάζουμε στην φωτιά ανακατεύοντας συνεχώς μέχρι να πήξει. Αφήνουμε την κρέμα να κρυώσει. Προσθέτουμε την κρέμα γάλακτος , τους κρόκους και τη βανίλια, και ανακατεύουμε καλά.

Μοντάρισμα

Βουτυρώνουμε ένα πυρεξ, απλώνουμε την μισή ζύμη. Προσθέτουμε την κρέμα και καλύπτουμε με την υπόλοιπη ζύμη.

Βάζουμε σε μέτριο φούρνο για 30 λεπτά.

2 comentários:

  1. Πολύ καλό το κέικ. Ειδικά για την κόρη μου που δεν πολυτρώει το απλό κέικ. Σίγουρα θα ξετρελαθεί. Μπορούμε να κάνουμε την κρέμα και σοκολατένια; Είμαστε και κολλημένοι με τη σοκολάτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελευθερια,

    Δεν το είχα σκεφτεί αυτό με τη σοκολάτα, είμαι και εγω λάτρης της, ίσως να βγεί καλό. Μαλλον θα το δοκιμάσω κι εγω! :-)

    Αυτό το κεϊκ μου είναι αγαπημενη γεύση από την παιδική μου ηλικία. Ελπίζω να αρεσει στην κορούλα σου
    Καλό μεσημέρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails